Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2025.március 1. Üdvözöljük a www.bohopilates.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap). Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Honlapon és a BOHO Reformer Pilates Studioban (a továbbiakban: Studió) és a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételekkel elérhető szolgáltatások vendég (a továbbiakban: Vendég) általi igénybevételének feltételeit. 1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI Szolgáltató ELEKTRO-CHECK Kft. Székhely és levelezési cím: 1141 Budapest, Mogyoródi út 141/B. Fszt. 1. Szolgáltató telefonszáma: +36 30 699 4959 Szolgáltató e-mail címe: info@bohopilates.hu Bejegyző hatóság neve: Budapesti Törvényszék Cégbírósága Cégjegyzékszám: 01-09-171712 Adószám: 24316787-2-42 Szolgáltatás nyújtásának helye: BOHO Reformer Pilates Studio 1149 Budapest, Bartl János utca 2. B épület A lépcsőház Földszint 4. +36 30 699 4959 info@bohopilates.hu Tárhelyszolgáltató neve, székhelye: Websupport Magyarország Kft. 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99. A Studio elérhetőségi adatai a weboldalon, az „Elérhetőség” menüpontban is elérhető. 2. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK A Honlapon elektronikus úton leadott foglalásokra, jegy és bérlet vásárlásra vonatkozóan a fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vendég között. A Vendég és a Szolgáltató között létrejövő szerződés (továbbiakban: „Szerződés”) tartalmát a Vendég és a Szolgáltató között a vásárlási folyamat során létrejövő egyedi feltételek (Vendég által megvásárolt jegy/bérletről, szolgáltatásról küldött visszaigazoló email) és a jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) együttesen határozzák meg. A Honlap használatához szükséges technikai információkat, melyeket az ÁSZF nem tartalmaz, a Honlap egyéb felületein érhető el. A Szerződés nyelve magyar. A Honlapon keresztül leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vendég és a Szolgáltató közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. Az órákra időpontfoglalás távollevők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszközön lehetséges, tehát online a Honlapon (Motibro foglalási rendszeren) keresztül, illetve lehetőség van arra, hogy a Studioban személyesen foglaljon időpontot, vásároljon jegyet vagy bérletet. E-mailben, postai levélben, telefonon keresztül időpontfoglalásra Szolgáltató nem biztosít lehetőséget. A Vendég ráutaló magatartásával (pl. jelölőnégyzet bejelölése és/vagy foglalás, jegy/bérlet vásárlást indító gomb leklikkelése) tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és a bérlet/jegy megvásárlására, illetve órafoglalásra vonatkozó egyedi feltételeket. 3. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK A Vendég a Honlapon feltüntetett óratípusok között válogathat. A Honlapon történő böngészés nem kötött regisztrációhoz. 3.1. Honlap böngészése A regisztráció a Honlap használatához nem szükséges, azonban amennyiben bármely órára időpontot szeretne foglalni és/vagy jegyet, bérletet szeretne váltani, úgy ahhoz a regisztráció kötelező. Szolgáltató az online bejelentkezés, illetve a jegy és bérlet vásárláshoz a Motibro szolgáltatást használja. 3.2. Motibro regisztráció, foglalás Vendég jegyet/bérletet vásárolhat: - személyesen a Studioban készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel, (ez esetben is szükséges a Motibro regisztráció, a Studio papíralapú bérletet nem állít ki) - a Motibro foglalási rendszeren keresztül online bankkártyás fizetéssel Barion rendszeren keresztül. Az aktuális órarend az „Órarend/foglalás” menüpontra kattintva elérhető. Online időpontfoglalás kizárólag a Motibro felületén lehetséges, ami közvetlenül a Honlapon elvégezhető a választott óratípus mellett megjelenő „Bejelentkezés” feliratra kattintva. A megjelenő Motibro felületen az email cím és jelszó megadásával tud a Vendég bejelentkezni fiókjába és a kiválasztott időpontot lefoglalni. Ha a Vendég még nem rendelkezik Motibro fiókkal, úgy a „Bejelentkezés” feliratra kattintva a megjelenő Motibro bejelentkezési felületen a „Regisztráció” gombra kattintva egyszerűen elvégezheti a regisztrációt. A regisztráció véglegesítéséhez szükséges az emailben kapott megerősítő kód megadása, mellyel a Vendég igazolja, hogy az adott email címmel kíván regisztrálni a rendszerbe. Amennyiben a regisztrációt elvégezte, a továbbiakban az emailcím és a jelszó megadásával tud a Motibro rendszerbe belépni. Amennyiben a Vendég lefoglalta időpontját a „Bejelentkezés” gombra kattintva, úgy emailben kap egy visszaigazoló emailt, mely tartalmazza a lefoglalt órával kapcsolatos információkat (oktató neve, óra időpontja, óra helyszíne). Ha a Vendég nem rendelkezik bérlettel, úgy a „Bejelentkezés” gombra kattintást követően szükséges jegyet vagy bérletet vásárolnia, foglalását csak abban az esetben rögzíti a rendszer. A jegy vagy a bérlet megvásárlást követően az előző bekezdésben meghatározottak szerint a Vendég emailben kap egy visszaigazoló emailt a foglalás részleteiről. Szolgáltató kizárja a felelősségét a Vendég általi téves/valótlan adatszolgáltatás esetére és a téves/valótlan adatot megadó személy minden esetben felel a nem megfelelő adatszolgáltatásért, függetlenül attól, hogy rosszhiszeműen vagy jóhiszeműen járt el. Regisztráció törlése A Vendég jogosult a regisztrációjának törlését kérni a Motibro Felhasználási Feltételeiben foglaltak szerint vagy a Motibro alkalmazáson belül a „Fiók törlése” gombra kattintással. Törlés esetén felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a Motibro rendszerből. Ez azonban nem érinti a már leadott foglalásokhoz kapcsolódó adatok és dokumentumok (számla) megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vendég felelős. Amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót vagy a Motibro rendszer üzemeltetőjét. Vendég vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. 3.3. Igénybe vehető szolgáltatások közös szabályai Az igénybe vehető szolgáltatás (egyéni és kiscsoportos órák) díjait – legkésőbb a belépéskor – előre, az adott óra kezdő időpontját megelőzően szükséges megfizetni, személyesen vagy online a Motibro rendszeren keresztül. A bérletek kizárólag az érvényességi időn belül használhatók fel, a lejárati időn túl a fel nem használt alkalmak ellenértékének visszatérítésére a Vendég nem jogosult. A bérletek/jegyek kizárólag elektronikusan kerülnek kiállításra, fizikai megtestesülésük nincs. Bérlet betegség miatt való meghosszabbítására csak érvényes orvosi igazolással van lehetőség, a meghosszabbítás maximális ideje +1 hét. Egy naptári évben egy Vendég esetén maximum egy alkalommal lehetséges a bérlethosszabbítás lehetőségének igénybevétele. A bérletek az „Árak” menüpontban feltüntetett ideig és minden esetben úgy és oly módon használhatóak fel, ahogy az az adott bérlet típusnál meghatározásra került. A Stúdió használatára vonatkozó szabályokat a házirend tartalmazza. 3.3.1. Lemondás feltételei A lefoglalt óra lemondására legkésőbb 24 órával a foglalt időpont előtt van lehetőség. A lefoglalt óra egyszerűen lemondható a Motibro rendszerében a „Lemondás” gombra kattintva vagy a foglalásról kapott visszaigazoló emailben található „Foglalás törlése” gombra kattintva. A 24 órával korábban le nem mondott jelentkezés esetén a napi jegy árát a legközelebbi alkalommal ki kell fizetni vagy 1 alkalom levonásra kerül az adott érvényes bérletből! A lefoglalt és kifizetett, de le nem mondott óra díjának visszatérítésére nincs lehetőség. 3.4. Jegyek, bérletek árával kapcsolatos fontos információ A jegyek és bérletek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttó) van feltüntetve, A jegyek és bérletek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre. Szolgáltató árkedvezményt biztosíthat a jegyek és bérletek árából. Amennyiben általános leárazásról van szó, akkor kedvezményes ára egyértelműen jelölésre kerül a jegy és bérlet adatlapján. Amennyiben viszont az árkedvezmény kupon beváltásához kötött (pl.: zárkörű kedvezmények), akkor a kedvezményes ár a vásárlási folyamat során, a kuponkód megadását követően válik láthatóvá. 3.5. Fizetési lehetőség Az online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül valósul meg. A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos adat a Szolgáltatóhoz nem jut el. Az online bankkártyás fizetést nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A Studioban közvetlenül a Szolgáltatótól történő és nem online módon (Motibro rendszerben) megvalósuló jegy/bérlet vásárlása esetén a bankkártyás fizetés a SumUp EU Payments UAB által üzemeltett SumUp fizetési rendszerén keresztül történik. Ez esetben a Studioban rendelkezésre álló terminálon keresztül valósul meg a fizetés. Szolgáltató kizárólag a fizetendő végösszeget továbbítja a SumUp részére. 3.5.3.6. Vásárlás visszaigazolása, szerződés létrejötte Miután a Motibo foglalási rendszerben lefoglalta az adott órát, a Motibro rendszerében automatikusan a Barion rendszerén keresztül online bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni a jegy ellenértékét vagy tud bérletet vásárolni. Amennyiben kiegyenlítette a vételárat a Vendég egy visszaigazoló emailt kap, amely tartalmazza az óra nevét, az oktató nevét, óra időpontját, óra helyszínét, bérlet vásárlás esetén pedig a vásárolt bérlet adatait. Szolgáltató a Vendég foglalását, jegy vagy bérlet vásárlását 48 órán belül visszaigazolja a Vendég részére (ajánlat elfogadó email). Az ajánlat elfogadó e-mail a Szolgáltató részéről a Vendég által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel létrejön a szerződés Vendég és a Szolgáltató között abban az időpontban, amikor a Szolgáltató szerződéses nyilatkozatát tartalmazó e-mail (ajánlat elfogadó email) a Vendég elektronikus levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik. A Vendég és a Szolgáltató között online módon megkötött foglalás, jegy és/vagy bérlet adásvételére vonatkozó szerződés elektronikus úton megkötött adásvételi szerződésnek minősül. A Vendég mentesül az ajánlati kötöttség vagy a szerződéses kötelezettség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a Szolgáltatótól az ajánlat elfogadó email. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve Vendéghez megérkezettnek, amikor az a címzett részére hozzáférhetővé válik. Amennyiben a visszaigazolása azért nem érkezik meg időben, mert a Vendég hibás e-mail címet adott meg regisztrációja vagy a megrendelés folyamat során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, a Szolgáltató kizárja a felelősségét a Vendég megrendelésének meghiúsulásáért és a szerződés létrejöttének elmaradásáért. Ha a Vendég rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé. 3.6.3.7. Számla Szolgáltató a fizetést követően elektronikus úton számlát állít ki a Vendég vásárlásáról és a számlát e-mailben küldi el részére. Vendég az ÁSZF elfogadásával beleegyezik ebbe. 4. TÁJÉKOZTATÁS AZ ELÁLLÁSI JOGRÓL ÉS AZ ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK SZABÁLYAI Fontos információ: az e pontban felsorolt jogok a fogyasztónak minősülő Vendégeket illetik meg (továbbiakban: „Fogyasztó”), cégek, intézmények stb. (jogi személyek) nem gyakorolhatják az alábbiak szerinti elállási jogot. A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § értelmében a Fogyasztó a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja elállási jogát. A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog a lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki, illetve . szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási/felmondási jogát elveszíti. Tekintettel a tényre, hogy a jegy, valamint a bérlet vásárlása kapcsán a teljesítésre határidő vagy határnap került megjelölésre, illetőleg a szolgáltatás egészének teljesítését követően a Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog. 5. PANASZKEZELÉS 5.1. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK A Vendég panaszt tehet a Szolgáltatónál a Szolgáltatónak és minden, a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a magatartására, tevékenységére vagy mulasztására, ami a Vendég által igénybe vett szolgáltatás nyújtásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll. A Vendég a panaszát szóban és írásban is megteheti. A Vendég a megvásárolt jeggyel, bérlettel, az igénybe vett szabadidős szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait elsősorban közvetlenül az 1. pontban meghatározott elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő. Szóbeli panasz A Szolgáltató a telefonon keresztül közölt panaszt köteles azonnal megvizsgálni és amennyiben arra lehetősége van, szükség szerint orvosolni. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vendégnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg – legkésőbb 30 napon belül – megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. A Szolgáltató panaszról felvett jegyzőkönyv másolatát a panasz felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak bemutatni. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. Egyebekben a szóbeli panasz feldolgozásakor a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. Írásbeli panasz A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben írásban megválaszolja és intézkedik annak közléséről. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vendéget. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vendéget írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Vendég lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. 5.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek Amennyiben a Szolgáltató és a Vendég között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vendég, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vendég számára: • Békéltető testületi eljárás • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál • Vitarendezési eljárás az EU online vitarendezési platformján keresztül • Bírósági eljárás kezdeményezése 5.2.1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál Ha a Vendég fogyasztói jogainak megsértését észleli, panasszal fordulhat a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre, vagy hivatalból eljár, vizsgálva ezzel a Szolgáltató piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból. A Vendég egyedi ügyét azonban a békéltető testület oldja meg, azaz a fogyasztóvédelmi hatóság ebben az esetben átteszi a kérelmező ügyét a békéltető testülethez. 5.2.2. Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a fenti linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a békéltető testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat. Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalokat jelölte ki a jogszabály. A kormányhivatalok elérhetősége: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek 5.2.3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése Amennyiben a Szolgáltató a fogyasztónak minősülő Vendég panaszát elutasítja, úgy a Vendég jogosult a lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy a Vendég által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A Békéltető Testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A Békéltető Testület – kivéve, ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér - a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás). A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ez azt jelenti, hogy a Békéltető Testület felhívására a vállalkozás határidőn belül köteles válasziratát megküldeni a békéltető testület részére. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson. A Békéltető Testület kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha a Szolgáltató alávetési nyilatkozatot ugyan nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot! Ez azt jelenti, hogy ha a Szolgáltató a Békéltető Testület kötelezést tartalmazó határozatát a teljesítési határidőn belül nem hajtja végre, a fogyasztó kérheti a bíróságtól a békéltető testület határozatának végrehajtási záradékkal történő ellátását. A kötelezést tartalmazó határozat esetén az eljárás költségei teljes mértékben a Szolgáltatót terhelik, míg a fogyasztó kérelmének elutasítása esetén a felek saját költségeiket viselik, azaz a fogyasztónak semmilyen körülmények között nem kell megtérítenie a Szolgáltató költségeit. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu A fogyasztóvédelmi törvény alapján a Békéltető Testületi eljárás tekintetében fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A fogyasztói minőség fennállását a Békéltető Testület jogosult ellenőrizni és vizsgálni. Az eljárás szabályaira a Békéltető Testület alatt írt szabályok az irányadóak. Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei: Budapesti Békéltető Testület Székhely: Budapest Illetékességi terület: Budapest Elérhetőség: Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10. Telefonszám: 06-1-488-2131 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu Honlap: bekeltet.bkik.hu Baranya Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Pécs Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye Elérhetőség: Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. Telefonszám: 06-72-507-154 E-mail: info@baranyabekeltetes.hu Honlap: baranyabekeltetes.hu Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Miskolc Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye Elérhetőség: Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszám: 06-46-501-090 E-mail: bekeltetes@bokik.hu Honlap: bekeltetes.borsodmegye.hu Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Szeged Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye Elérhetőség: Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszám: 06-62-554-250/118 E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu Honlap: bekeltetes-csongrad.hu Fejér Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Székesfehérvár Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye Elérhetőség: Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszám:06-22-510-310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu Honlap: www.bekeltetesfejer.hu Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Győr Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye Elérhetőség: Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszám: 06-96-520-217 E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu Honlap: bekeltetesgyor.hu Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Debrecen Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye Elérhetőség: Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Telefonszám: 06-52-500-710 E-mail: bekelteto@hbkik.hu Honlap: hbmbekeltetes.hu Pest Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Budapest Illetékességi terület: Pest Vármegye Elérhetőség: Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. Telefonszám: 06-1-792-7881 E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap: panaszrendezes.hu 5.2.4. Bírósági eljárás kezdeményezése Amennyiben a Vendég nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. A pert keresetlevéllel kell megindítani. A keresetlevélhez csatolni kell minden olyan okiratot, annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Vendég. A keresetlevélben az alábbi információkat kell feltüntetni: • az eljáró bíróságot; • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását; • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával; • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható; a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet. 6. EGYÉB RENDELKEZÉSEK 6.1. Felelősség 6.1.1. Órákon való részvétel A Vendég részéről az órákon való részvétel kizárólag saját felelősségére történhet. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges sérülésekért vagy balesetekért, amelyek az órák során történnek, ha csak azt a Szolgáltató gondatlan vagy szándékos mulasztása okozta. Az órákon a mobiltelefon vagy egyéb, nem a Szolgáltató által biztosított bármely eszköz csakis saját felelősséggel használható, az azokban keletkező bármely nemű kárért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Amennyiben a Vendégnek bármilyen egészségügyi panasza, betegsége van, úgy az órák látogatásának megkezdése előtt konzultáljon kezelőorvosával annak érdekében, hogy a fennálló egészségügyi probléma súlyosbodását vagy kialakulását elkerülhesse. Az ennek elmulasztásából eredő sérülésekért, kialakuló betegségekért Szolgáltató felelősséget nem vállal. 6.1.2. Honlap használata A Vendég a Honlapot kizárólag a saját kockázatára felhasználhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő károkért a szándékosan vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Vendég köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Vendég által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal. Szolgáltató oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más vállalkozások oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Amennyiben a Vendég a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze Szolgáltató felé. Ha Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására. 6.2. Szerzői jogok és azok megsértésének következményei A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege, blogbejegyzésben írt cikke és technikai megoldásai és a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog alatt állnak. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlap, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, fotót és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást). A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása kizárólag magáncélú felhasználás céljából vagy Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vendégnek a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a domain névre, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domain névre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltöltésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön írásbeli engedélyt adott. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni. 7. ÁSZF EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA, KIZÁRÁSOK Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vendég Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vendéggel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre, foglalásokra kell csak alkalmazni. Az ÁSZF módosítás nem visszamenőleges hatályú. Jelen dokumentum letölthető formában, a következő címen érhető el: [LETÖLTÉS]